Om Syg med job
Kampagnens hovedformål er at bryde tabuer om sygdom og arbejde: Man kan sagtens arbejde, selvom man har en sygdom. Det handler bare om at finde den rette måde og måske et helt andet erverv.

Grundidéen bag kampagnen er, at finurlige ordspil med bogstavrim skaber forkus omkring mulighederne for at arbejde trods sygdom.
-Kampagnen kørte i tv-spots, outdoors, GoCards mm. i forsommeren 2010.

Min rolle i projektet:
Art Direction, koncept og design

Hvor:
Hos Advice Digital

SYG MED JOB PÅ NETTET
Kampagnesitet tager udgangspunkt i de ordspil, der danner grundlag for konceptet. ‘Lav dit eget slogan’ trækker referencer til de gamle køleskabsmagneter, ‘Test din viden’ forener konkurrence-elementet med almen information og ‘Se film om emnet’ trækker TV-spots ind og viser cases.
Sitet opdateres løbende alt efter kampagnens øvrige tiltag.

Se sitet
 
 
 
 
 
FORSIDE
Syg med job

Leave a Reply

Børneportalen

Læs mere »

Dansk Arkitektur Center

Læs mere »

Læs mere »

Læs mere »

COWI

Læs mere »

Læs mere »

web identity Arkitektforeningen

Læs mere »

Iform

Læs mere »

Økonomi- og erhvervsministeriet

Læs mere »

Kelloggs_thumb

Læs mere »